Skip to main content

Naszym klientom zapewniamy pełne wsparcie

Dostępne tutaj materiały z pewnością pomogą Ci z obsługą naszych produktów,
a także dostarczą wszelkich wymaganych informacji.
Wszystko po to, aby użytkowanie było jeszcze łatwiejsze i bezpieczniejsze!
Czy posiadacie gotowe namioty na stanie?

Tak, wszystkie z 8 podstawowych kolorów dostępne są „od ręki”. Są one jednak gładkie, czyli wolne od nadruków. W przypadku chęci personalizacji zachęcamy do zapoznania się z naszymi możliwościami tutaj.

W jakich kolorach dostępne są poszycia?

Dostępne standardowe kolory poszyć poznać można na dedykowanej podstronie Druk i na podstronach dedykowanych produktom. Zapoznać można się tam z podstawową paletą kolorów poszyć oraz dowiedzieć się więcej na temat własnego zadruku.

W jaki sposób czyścić poszycie?

Sposoby czyszczenia różnych zabrudzeń poszyć przedstawiliśmy w osobnej instrukcji, dostępnej na stronie pomocy tutaj.

Jaki jest czas oczekiwania na spersonalizowane poszycie namiotu?

Przygotowanie spersonalizowanego własnym nadrukiem poszycia zazwyczaj zajmuje około 7 dni roboczych, od czasu otrzymania gotowego i zaakceptowanego projektu.

Co zrobić w przypadku uszkodzenia konstrukcji lub poszycia?

Oprócz kompletnych namiotów, posiadamy również części zamienne do namiotów. W przypadku uszkodzenia poszczególnych elementów prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, w celu uzgodnienia szczegółów naprawy.

Czy namiot może być rozłożony podczas wietrznej pogody?

Namioty NEOtent™ i ATMOtent™ cechują się wytrzymałością i niezawodnością, jednak żaden z nich nie powinien pozostawać rozłożonym przy silnym wietrze, ponieważ silne, porywiste wiatry mogą je uszkodzić. Należy jednak pamiętać, że namioty uszkodzone przez wiatr NIE są objęte gwarancją producenta.

Co obejmuje udzielana gwarancja producenta?

Szczegóły warunków gwarancji można znaleźć tutaj.

Potrzebujesz wsparcia?

Skontaktuj się z naszymi konsultantami – zapewnią Ci profesjonalną pomoc
i dostarczą wszelkich wymaganych informacji.